Pages

Saturday 17 April 2010

Seminar Keibubapaan oleh Pa&Ma

Pada 11 April yg lepas ku telah menghadiri seminar keibubapaan anjuran karangkraf majalah kesukaan kaum ibu2 di Malaysia, Pa&Ma. Ku telah berjaya menghasut mr hubby utk men'join'kan diri yg telah diadakan di Hotel Armada PJ ni. Tak nak cite bebanyak mari kita layanzz jer gambar yg aku tepekkan ni..


Oh sungguh comelkan kasut zara. Kaki zara tak muat untuk menyarungkan kasut yang bersaiz 1T. Jadi kasut saiz 2T yang menjadi pilihan (apa kena mengena pulak dengan tajuk post kat atas nihh hehe..) Dibelakang tag peserta tu ada no cabutan bertuah! No 35!

Bergambar dulu dengan zara mucukk sebelum seminar bermula. Duduk di tempat yang belakang sekali haha..

Mr hubby berdiri kerana melayan anaknya yang dah tek reti duduk diam. Zara melawan mata nak tido time nih. Maafkan ibu ye nak ganggu time tido zara..

Tadaa..! hehe ni dia cabutan bertuah. Mr hubby memenangi no cabutan bertuah pada hari itu. Hadiah berupa hamper tajaan dari shokubutsu. Pelbagai lagi acara yang dijalankan pada hari seminar tersebut. Ini termasuklah jualan produk Blackmores dimana para peserta akan mendapat baucar diskaun utk setiap pembelian. Selain itu para peserta turut menerima goodie bag bernilai RM50 dan percuma langganan majalah Pa&Ma selama 3 bulan. Oleh itu kawan2 semua jgn lupa dapatkan majalah Pa&Ma keluaran Julai nanti hokeyy..
(Nota mummyzara : masih mencari idea nak karang cerita tentang kurus MBFPC tempoh hari..)

2 comments:

Srifairus said...

ada cover psl kursus tu ke keluaran julai nnt?? ke zara jd cover page?? hehe

mrs. wanie said...

sri..ada cover pasal seminar tu jerk..zara jadi caver page? hehe belum rezeki lg laa..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails