Pages

Wednesday 11 August 2010

Salam Ramadhan Al-Mubarak

Assalammualaikum buat blogger2 yang dikasihi sekalian dan salam 1 Ramadhan juga. Aku ingin memanjatkan kesyukuran kerana aku dipertemukan lagi dengan Ramadhan pada kali ini. Sungguh tahun ini cabaran berpuasa aku rasakan sangat hebat. Namum tidak mematahkan semangat untuk aku meneruskan penyusuan semasa mengandung kali ni.

Kandungan dah menginjak ke trimester yang ke-2. Dah 13 minggu. Alahan masih ada. Alhamdulillah aku masih berpuasa pada hari ni. Moga aku berjaya berpuasa penuh tanpa menggantinya tahun depan. Jadi marilah kita sama2 muhasabah diri dan meninggalkan segala sifat mazmumah yang ada dalam diri dan memperbanyakkan amalan2 mahmudah. peringatan untuk diriku juga.
(Entri akan datang nak cerita pasal stok frozen plak..)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails