Pages

Friday 25 November 2011

I Need A Vacation..

google

Bila dah hujung-hujung tahun ni semua dalam mood nak bercuti
Almaklumlah cuti sekolah dah bermula
Tahun ni bercuti kemana pun aku tak pergi lagi

Satu budget takdak
Dua en somi busy otstesen jeww..

Oleh sebab otak aku dah lepu sesangat asek keje je
Aku dah mula merancang percutian ke utara awal tahun depan
Pulau Pinang, Langkawi, Padang Besar here I come...
Amek ko 3 negeri sekali aku nak pulun

Alang-alang dah amek cuti 
biar cuti panjang sket
nak release tensen
Lagipun tak penah bercuti bawa 
budak berdua tu sekali

Harap-harap apa yang dirancang menjadi
Kalau ada orang tu cancel last minit sbb nak gi obersea
Mungkin aku akan berubah jadi  monsterr nanti 
Tengoklah haha...
(aku tau si dia selalu baca blog aku nih huhu..)

2 comments:

Imaan09 said...

kena g bercuti, klu x, lesu rasanya.. tp 3 tempat skali, dahsyat tuu.. padang besar tu boleh laa sepetang.. langkawi kena 3ari.. penang pun kena 3 ari gak..
semoga berjaya..amiin!

NrlAidaHml said...

InsyaALLAH semoga semua dipermudah kan ye Wanie...bleh relaese tension ujung tahun..hihihi..Waaa Adik n kakak dah besyarla...hihihi..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails