Pages

Thursday 23 February 2012

Faris Sudah Menjadi Penghuni Syurga..Al-Fatihah


Saya mengetahui berita ini lebih kurang pukul 11.30 pagi tadi 
ketika berada di Klinik Kesihatan Seri Kembangan. 
Sungguh..saya begitu terkejut, riak muka saya terus berubah. 
Hiba dan sayu rasanya..

Adik Faris menghembuskan nafasnya yang terakhir tepat jam 10.18 pagi tadi. 
Sesungguhnya Allah amat menyayangi beliau. 
Takziah buat keluarga Allahyarham adik Faris. 
Semoga mereka tabah mengharungi dugaan ini.  

Cerita selanjutnya dari Blog Mazidul

Perginya adik Faris, bermakna tamatlah jua
segala kesakitan dan kesengsaraan yang ditanggung oleh adik Faris
Walaupun saya tak pernah merasai bagaimana rasanya
rawatan kimoterapi tapi saya pasti rawatan yang dijalani
amatlah menyakitkan.

Oleh yang demikian, untuk menghormati keluarga arwah adik Faris
saya akan keluarkan gambar arwah adik Faris yang pernah saya paparkan 

Damailah kamu disana sayang..
Kami semua akan tetap mengingatimu
Al-Fatihah..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails