Pages

Wednesday, 28 March 2012

Wishlist 2012

Walaupun dah nak masuk bulan April 2012,
aku tetap nak buat wishlist jugak supaya aku tak lupa nanti.
Haha..*motipp??

Wishlist Pertama. Nak ber'baby' wearing semula.
Nak sambar ERGO satu. bukan apa Zulfa memang tak boleh berenggang
dengan aku langsung. Letak dalam stroller pun tetap nak berdukung dengan aku jugak.
Jadi aku rasa ERGO organic jadi pilihan sebab material dia bagus 
dan ramai kawan menyusu aku bagi feedack tentang kebaikan ERGO nih

Cantik tak warna ni?


Kedua - nak miliki Designer Handbag
takdanya LV, Chanel atau Gucci 
Aku tak mampu lagi sampai tahap tu huhu..

Marc by Marc Jacobs Hillier Hobo 

Ketiga - teringin jugak nak pakai gadget (tablet) nih 
Aku prefer kepada Samsung Galaxy Tab 7 Plus
Senang nak bawa, sebab kecik sket daripada Ipad
Dah jadi satu trend, satu rumah satu aku agak..

Keempat - Nak pergi bercuti ke Singapore
nak bawa budak-budak tu ke USS
Nak minta jasa abang ipar bawa jenjalan sana
sebabnya dia pemastautin tetap sana
jadi mungkin lebih mudah


Kelima - dan mungkin yang terakhir huhu..
Nak memiliki rumah sendiri 
InsyaAllah mungkin dalam pertengahan atau hujung tahun ini
Doakan kami ya..

1 comment:

suSuEmIMiE said...

insyaallah akn t'capai semua tu..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails