Pages

Friday 11 January 2013

Taklimat Penyusuan Asas Susu Ibu

Assalamualaikum dan salam pagi Jumaat
Alhamdulillah jika tiada aral melintang, 
Aku sedang merancana untuk membuat satu taklimat atau 'talk' tentang
 Penyusuan Asas Susu Ibu & Cara Penyimpanannya

Program ini bertujuan untuk memberi pendedahan
kepada ibu-ibu mengandung di sekitar pejabat di blok aku ini
Memandangkan ada permintaan di kalangan kawan-kawan aku disini
Aku akan cuba untuk membantu 
ibu-ibu menimba ilmu tentang PSI sedalam mana yang boleh.

Jadi, untuk tujuan ini,
Aku akan menjemput rakan dari PC/MBfPC Group
untuk menyampaikan 'talk' tersebut

Tentatif program akan dimaklumkan kemudian 
Mungkin dalam seminggu dua lagi
Sesiapa yang ingin join boleh tinggalkan comment di bawah 

1 comment:

E-sihat.com said...

Breastfeeding always the best option for your baby =)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails