Pages

Tuesday, 19 October 2010

15 Bulan Sudah..

Zara genap 15 bulan hari ni. Tak sangka secepat ini masa berlalu. Dah besar rupanya anak aku. Umur dia 19 bulan nnt dah jadi kakak. Zara baru baik dari demam. Sabtu lepas tido malan asyik merengek jer. Sekarang dah ok sket. Cuma batuk dia jer ada lagi. Sekarang zara dah pandai berjalan. Itu yg aku tggu2 selama ni. Tapi cara dia berjalan agak kelakar la. Macam robot pun ada hehe..Kat luar umah tak berani lagi jalan mungkin sebab tak biasa lagi agaknya. Asal petang amik dia dari umh pengasuh aku bawa dia round2 naik motor. Kemain suka lagi budak kecik ni. Pegi umah opah dia jer tunjuk2 motor kat luar ajak jalan. Perkembangan lain rasanya macam biasa jer. Paling ketara semenjak dah dapat kaki ni la. Dalam umah berjalan kuar masuk bilik. Yang lain, zara dah menunjukkan sebutan dengan jelas seperti "nak" dan "cak". Ok nanti haku upload video dia berjalan yup! Daaa...

2 comments:

AM SYA said...

nak ade adekk???

wahhhh!!tahniah wanie!

sonok dgr kwn2 dh branak pinak ;)

mummyzara said...

wehh sya..
cepat sket
aku nak masuk 2 dah ni.
hang bila lagi hehe

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails