Pages

Wednesday, 9 February 2011

Seisi Menggunting Rambut

Lama tak update cite pasal zara
Dah nak masuk 19 bulan dah dia
Semalam bawa budak tecit tu potong rambut
Rambut zara dah panjang 
Rimas mata aku melihatnya  
Nak diikat tak mahunya dia
Asyik ditarik-tarik saja


Naik lucu aku tengok dia terkebil-kebil duduk atas kerusi tu
Diam je dia.
Benda baru agaknya
Asyik pandang bawah jer hehe..


Ha ~ nampak tak rambut dia yang panjang pendek tu
Last motakkan rambut dia masa zara 5 bulan tak silap aku
Rambut zara taklah lebat mana.
Nipis jer
Mungkin sebab tak cukur habis
Bapaknya takut nak cukur ~ haish
So aku ingat yang 2nd junior ni aku nak cukur
masa usia dia 7 hari
Lagipun sunat kan


So tokey cina tu cas RM 4


Dah abis potong ~
Ibu dia lupa pulak nak tangkap gambar
anak dia berambut baru/pendek
Haih~

2 comments:

Zakilah said...

baiknya dier..tomeiiii..rambut lembut n lembut tu......

mummyzara said...

zakilah : tulah rambut lembut dan nipis. ikut saya gamaknya..

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails