Pages

Saturday 19 March 2011

Berpantang Dengan Shaklee


Shaklee menjadi pilihan aku lagi dalam menempuh confiment kali ini
Kalau dulu aku pakai Salindah
Akan datang tentunya aku pilih Shaklee lagi
Sebab ianya dah serasi dengan badan aku

Aku ambil set berpantang + Lecithin dan Energizing Soy Protein
Aku beli full set
Jimat dan berbaloi-baloi
Boleh tahan sampai 2-3 bulan

Rata-rata sekarang aku lihat
ramai ibu yang menyusukan anak telah memilih Shaklee
sebagai suplement seharian mereka
Selain menambahkan dan memekatkan susu ibu
suplement ini juga mampu menjana tenaga yang lebih
espacially ibu yang bekerja

Terima Kasih kepada pengedar Pn Arni dan Pn Seri
yang mendapat kepercayaan aku dalam
mendapatkan produk yang bermutu tinggi ini

Oh ya! Aku juga berbangga kerana mantan PM kita
Tun Dr. Mahathir Mohd memilih Shaklee sebagai
supplement harian dia
Cayalah!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails