Pages

Thursday 17 March 2011

Perkara Pertama Yang Nak Dilakukan Lepas Habis Berpantang Nanti..

Wah..tajuk tak ingat. Padahal baru 23 hari berpantang. Bosan sehh duk umah ni.
Memandangkan aku memilih cuti bersalin 90 hari
Jadi aku telah merangka pelbagai agenda dalam kepala ni
lepas abis berpantang pada 7 April nanti
Ini termasuklah cuti-cuti malaysia dan selain tu
MEMANJAKAN DIRI DI SPA

Ada sapa penah pegi SPA?
Seumur hidup aku TAK PENAH  pun!
Jadi aku grab peluang ini.
Umur baru 26 beb
Mestilah ai nak sentiasa langsing, sihat dan cargass kan..

Dah survey mana spa yang bakal ku terjah nanti
 Ini dia
Kita layan dulu gambar yang ada ok

Syok tu ada makan sekali~Terbaik la..


Urutan untuk melegakan ketegangan dan kelesuan

Mandi Wap


Jakuzi

Ruang rehat dan makan disediakan untuk pengunjung

Aku kenal dengan spa ni melalui
promosi-promosi yang sering diterbitkan oleh majalah karangkraf
Dahulu lokasi spa ini bertempat di sebelah South City Plaza
Sekarang ianya telah berubah di lokasi baru di Equine Park
Dengan jer ngn tempat tinggal ai
Lebih mudah kan

Jadi sesiapa yang berminat boleh hubungi alamat di bawah

C-8-G, BLOCK C, PUTRA WALK,
JALAN PP25, TAMAN PINGGIRAN PUTRA,
SEKSYEN 2, BANDAR PUTRA PERMAI,
43300, SERI KEMBANGAN,
SELANGOR.
no tel : 03 - 8938 2088

1 comment:

bonda dadif aka akish said...

wahh daku pon tak pernah ber"spa" nih...

nmpak menarik jugek kan..

=)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails