Pages

Tuesday 17 May 2011

Pencarian Puteri Nina Bersama InTrend ~ Silalah Vote Aku Kengkawan


Haha...
Aku tak tau camne leh terjebak dengan menda camni
Ala-ala model gitew
Cun gak aku dalam gambar tu kan
*pengsaannn~*
Korang iye kan jer cepat
Nanti aku sentapp kang! hehe..

Semuanya bermula aku pegi Pavilion hari tu
Menghadiri workshop by Magazine Cosmopolitan
Terserempak dengan booth perfume Nina Richi
Dorang mempromosi perfume baru
 Dengan usaha sama InTrend dan Nina Richi mereka
mencari "Pencarian Puteri Nina Bersama InTrend"

So aku nak paksa rela korang "VOTE" aku
dengan meng"LIKE" gambar aku boleh??

Caranya..



Tarikh tutup undian 22 Mei 2011

Aku tak yakin menang pun
Sekadar mencuba dan suka-suka..
Jangan lupa yer kengkawan vote aku hehe..
Nanti aku bagi hadiah kat korang kalau aku menang tempat PERTAMA!!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails