Pages

Tuesday 20 December 2011

Akhirnya Merudum..



Seriau tak korang tengok gambar diatas. Inilah paling sikit yang penah aku dapat. Mana taknya cik P dah datang menjengah. Terus merudum ketahap tu. Hasil yang aku peroleh ni adalah pada waktu subuh aku mengepam. Biasalah kalau sahabat baik dah datang, sedikit sebanyak akan mempengaruhi penghasilan susu kita. Tapi tak pada semua orang. Hanya sebilangan sahaja. Sedikit pun aku tak gusar apabila jumlah yang aku dapat banyak tu. Frozen ebm masih ada. Cuma zulfa tak peroleh susu yang fresh jika nak dibandingkan dgn hari2 yang sebelumnya. Berfikiran secara positif. Mungkin rezeki adik pagi tu banyak tu saja...

(Dah 19 bulan tak datang period, rasa lain mcm pulak hehe..)

Published with Blogger-droid v2.0.2

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails