Pages

Tuesday 3 January 2012

Spare Parts Medela Freestyle


Nampak gayanya tahun baru di mulakan dengan koyakan poket untuk menggantikan 
softit breastshield ku yang dah koyak tu.
Hampir 10 bulan aku menjadi pengguna setia medela freestyle.
Kini ianya perlu diganti.

Patutlah sejak akhir-akhir ni setiap kali aku pam
ada baki susu yang tertumpah dan tiba-tiba baju menjadi basah.
Setelah ditelek dan ditenung rupa-rupanya sudah ada beberapa
kesan koyakan di kedua-dua belah softit breastshied.

Dan aku juga turut menggantikan spare kits bagi back up di masa akan datang.
Tidak menunggu terlalu lama,
aku telah membeli medela spare parts secara online di web
Ajasu Breastpump

1 set of Medela softit breastshield adalah - RM 70
1 set of medela spare kits - RM 83
Penghantaran - RM 8

BIG TOTAL = RM 161

Lepas ni apa pulak yang rosak?? ~ SIGH...

3 comments:

Aliff Imran said...

sama la..aku nyer pun da koyak..(ekceli da lame koyak) tp bleh je guna lg..heheheh

mummyrinazone beauty said...

bestnya madelani ada sprepart..tk risau nk ganti bru

ch@ said...

eh-eh tu guna utk apa eh? kita guna medela swing, tapi tak guna pun corong yg mcm ni, hiii. kita guna corong biasa je. buleh share ke?

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails