Pages

Monday 8 March 2010

Present from Mr Hubby

Masih ingat lagikah kalian pada entri ku disini. Sehingga hari ini baru dapat update tentang hadiah dari my hubby tu. Huwaa..kesibukan diri dan anak dan suami (Padahal anak baru jer sorang, sibuk gamaknya macam dah berlima hahaa...) My luvely hubby telah menghadiahkan ku handbag match + wallet. I likee...(Luv u syg mmuaahh) Aku memang nak beli bag yang baru, memandangkan bag yang lama, ruang didalamnya agak kecil dan sempit . Satu-satunya handbag yang aku ada masa hantaran kawin dulu ngee.. Nak berkongsi kegembiraan dengan kalian sume, ini dia my feveret thing right now.


Inilah koleksi handbag terbaru ku, yang dah pernah ada jenama Guess. Sekarang ni tukar ke Bonia pulak. Ada orang kata, jenama ni jenama untuk orang2 tua jer, betul ke? Aku tak rasa pun camtu, stylish jer aku tgk..


This is my birthday present from my hubby. Atcually ada lagi yg my hubby bagi. Bukan aku yg minta, dah dia yg nak bagi hahaaa...Bagi ku ini satu pengiktirafan dan sokongan dari hubby ku kerana aku telah berjaya full breasfeed zara sampai sekarang ni.



LinkWithin

Related Posts with Thumbnails