Pages

Thursday 30 December 2010

Lagi 7 Minggu

(Fuuuh..fuuhh..sambil meniup sawang) Lama gak tak update blog. Macam mana nak dapat Buffered Earnings dari En. Nuffnang kalau malas update blog kan hehe..Kalau ikutkan tajuk kat atas tu aku ada lagi 7 minggu untuk melahirkan. Tapi tak tau la plak kali ni terawal ke atau terlebih dari due date aku tu. Sekarang ni bahagian bawah perut selalu rasa sakit. Nak tidur mengiring ke kiri pastu ke kanan pun susah. Sakit ooo..Tambah plak lagi zara yang dok mengempeng kat aku untuk melalikan dia tido. Penyusuan secara direct tetap diteruskan. Bonding antara kami sekarang ni hanya lebih kepada memenuhi perasaan dan emosi antara si anak dengan ibunya.

Oh ya rentetan aku yang diberi percuma minum air gula hari tu, aku dah pun dapat result dia. Nak tau?
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
Mak yong NEGATIF dan BEBAS DARI DIABETIS!!!!
hahahahaha..
tapi ni tak bermakna boleh makan sesuka hati kan..


Tengok tu bacaan dia 6.6. Kalau bacaan 9 - 10 tahap berjaga-jaga. Bacaan 11 - 12 pula alamatnya kena minum air gula lagi la ngeee ~
So setakat ni aku dah gain sebanyak 9kg!
Amek koo!!
Nak kurus balik kena jaga pantang betul2 dan breastfeed baby sampai 2 tahun.

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails