Pages

Wednesday 26 January 2011

FASTER..FASTER....Berdesup pegi nyeee...


Sapa dah tengok cite ni? 
Angkat kaki..
Ngeh..ngeh..ngeh..

Orang sume sibuk nak tengok cite baru
Awak tu wanie baru nak nak terhegeh-hegeh post cite pasal FASTER ni

Tak kisahlah kan lama ke baru 
Ni blog aku suka hati akulah *hantuk kepala*-

  
Dapat Complimentary pass percuma dari Nuffnang kat entry INI
So apalagi misi untuk menengok wayang la ngan hubby.
Pegi kat Cheras Selatan sebab besar sket. 


 Da dapat tiket kita orang g melantak dulu.
Masa ada setengah jam lagi
So Teppanyaki menjadi pilihan


Emm...daapp..bak kata anak aku.
Ni kali ke2 aku ngan mr hubby makan menda alah ni
Nasi ok~
Recommanded specialy to those who may enjoy Asian Cuisines ^_^ 
Mr hubby pilih Cuttlefish
Sayur dia punyalah banyak
Aku memang suka sayur dia marveles.
Aku bagi 9/10


Ok berbalik pada cite The Rock nih
Bagi aku ok la.
Genre dia lebih pada aksi.
Hero mestilah menang kan.
Tapi yang aku pelik hero dia kena tembak dua kali
pun  tak mati ooo~
Sound effect dia punya la kuat
Baby dalam perut ni menendang ntah yg ke berapa kali dah aku rasa.
So aku rasa ramai dah tengok kot cite ni 
Jadi tak mo lah bebel banyak sgt.
Aku bagi rating 3/5
 

So aku ada 2 pass percuma lagi.
Nak tengok cite apa plak ya sebelum nak meletup ni.
Any suggestion cite apa yg best sekarang nih?
Guliver tu ok tak??
 
Once again thanks to NUFFNANG!

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails