Pages

Wednesday, 13 April 2011

Aku ada masalah dengan Auto Publish

Klik untuk tumbesaran
 
Cuba korang tengok petak merah tu
Aku baru 1st time nak cuba buat Auto Publish
Bila aku set masa kat situ
dia keluar "illegal post time"
Dah banyak kali aku ubah masa kat situ
Tak boleh jugak..

Ada sapa yang pandai?
Ajar sket aku yang kurang pandai ni hehe..

5 comments:

luvly_heart said...

salam kak,

bulan tu kena kat depan, dia jadi mcm ni, contoh:

4/13/2011
5:30 PM

cuba try...

mummyzara said...

luvly_heart: cenggitu ya, nnt akak try ya tenkiu

Afne said...

afne rasa sbb tarikh kena guna format mm/dd/yy

YanaMIB said...

aah la kak..format dia bulan dulu baru hari..m/d/y (month/date/year) hehe..=)

Hazrina Erin said...

ehh sy pun nak blaja la camna nak wat autopublish~camne eyh?^^

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails