Pages

Wednesday 20 April 2011

Mood Cuti Bersalin

Bila fikir-fikir sebulan tu lama lagi.Tapi bila dok umah ni rasa sekejap pulak masa tu berlalu. Pejam celik, pejam celik Zulfaa dah nak masuk 2 bulan jumaat ni. Dalam kepala macam-macam benda nak buat. 

Nak shopping kain untuk buat baju raya. Nak beli kain untuk buat langsir baru jugak untuk raya nanti. Nak tempah baju untuk naik keje. Nak kemas 'gobok' dalam bilik aku. Semuanya kalau boleh aku nak buat time cuti ni

Kalau la aku pandai menjahit. Kan senang..

Pulak tu semuanya menggunakan duit. Hai la duit..Kenapa duit tak turun jer dari langit atau petik macam daun tu. Bila la nak merasa menang duit 1 juta ni. Kalau aku dapat confirm aku bagi sket kat korang hehe..

 guggle

Emm anak dah bertambah tapi gaji jugak yang tak bertambah-tambah. Ada sesiapa nak derma duit kat aku?
Atau duit korang tu terlebih sangat ke. Untung korang dapat pahala tau ekeke..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails