Pages

Wednesday 8 June 2011

Workshop : Bengkel Kunci COSMO ke Perkahwinan Idaman bersama LANCOME


Bengkel Kunci COSMO ke Perkahwinan Idaman bersama LANCOME

Sabtu yang (04/06) lepas aku attend beauty workshop lagi 
Aku sekarang "craving" dengan workshop sebegini
Ada jer bengkel baru aku mesti cepat-capat hantar borang/wang pos
Tapi yang baru aku attend ni more kpd yg belum kawen
But this is open to all public
Aku dapat ajak sorang lagi partner for RM50 only!!
(mungkin sebab tak ramai yg register)

Kakak aku la yg jadi mangsa
Dia akan jadi bride to be..after raya ni


Board yang sangat besar dan menarik perhatian aku sepanjang hari tu
Bengkel ini diadakan di Doubletree by Hilton Kuala Lumpur
Serius best hotel ni
Setaraf 5 bintang..

Datin Lynda Rahim owner of  L I N D A R A H I M  Kuala Lumpur
(Datin yang sangat sempoi..)


Sesi bersama Datin Lynda dalam memilih bentuk gaun yang sesuai
dengan tubuh dan persediaan perkahwinan yang lengkap

So my sister tubuh dia berbentuk pear

(Ini bukan my sister..)
Aku takjub dan taksub dengan body dia yang cantik
Dah anak 4 tu. Umur dia baya aku wwoooo..
Rahsia dia..dia kata dia suka pakai corset
Aku?? fengsaan tgk myself depan cermin
Gaun pengantin rekaan Datin Lynda tu seakan dicipta khas utk dia
Nak kawen sekali lagi la..
Tapi dengan orangg yang sama la..lalalalalala.....

My sister with salah satu baju rekaan Datin Lynda Rahim


Aku paling suka dengan baju pengantin ala jubah ni


Ini pun cantik jugak ~ not bad


Aku bersama salah satu baju yang pernah dipakai oleh Serena Chef Wan
Gambar persandingan serena boleh tengok SINI

(picture credit to Datin Lynda Facebook)
Barisan model (peserta kat situ jugak) yang berpeluang memakai baju Datin Lynda Rahim


Dan yang paling best adalah acara makan-makan (lunch/bufet)
Nama tempat tu Makan Kitchen
Apa lagi melantak la..
Nasi campur + assorted of kerabu + air longan (milk booster nih)


Aku try makan dumpling (menu org cina tu)
Sedap jugak la. Tapi sebab dah kenyang aku makan sebelah jer


Environment sepanjang workshop tu berlangsung


I'm the lucky person that day
Hadiah cabutan bertuah berupa produk Lancome bernilai RM250


Me with my lovely sista Fiza..


Last but not least..
Pumping of dat day..awesome

See guys tak rugi attend workshop sebegini coz uolls akan dapat goodies bag
+
produk berjenama mewah yang korang tak mampu miliki sebelum ni

Have a nice day!




(sory to my opismate ina and nadia coz x ajak huhu takut korang tak interest)

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails