Pages

Saturday, 5 May 2012

Baju Pre Raya

Dua bulan lagi nak pose tapi aku sibuk buat persiapan raya. Baju raya anak-anak aku beli ansur-ansur dr skrg.


Kelmarin ada JCard kat Jusco Cheras Selatan. Sambar blouse Poney design terbaru dan kemeja Padini utk budak gegirl punya. Dah lama aim. 4 helai baju budak kecik cmni je kat RM180.


Pastu nak puaskan hati aku beli baju utk aku sehelai. Dah lama x merasa pakai baju saiz M. Hmm..paham2 je lah ya. Ada 3 bln lg sebelum nak melaram baju raya nih. Kena gandakan usaha. Harap berjaya..


#korang dah mula buat persiapan raya ke?


Published with Blogger-droid v2.0.4

1 comment:

Ietams said...

saya pun pergi kat jj balakong tu.. punye le ramainya orang..kus semangat

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails