Pages

Monday 31 December 2012

Entri Terakhir 2012

Nampak gayanya tahun ni aku tidak berapa aktif ber'blogging'
Ada beberapa azam tahun 2012 yang aku berjaya capai
Dan ada juga yang tidak. (So sad, will try again)

Tahun ni banyak juga cerita gembira dan tak kurang juga cerita yang sedih

Yang Sedih :

1) Ntah apa aku setting dan aku terjebak dengan Google + dan sampai la ni pun aku tak tau sepatah haram apa Google + tu sampai ada beberapa gambar kat blog aku hilang.. Damn! (Sebab aku link kan ia)

2) Arwah nenek aku meninggal. Boleh baca link ni (dua-dua belah takda nenek dah, tinggal atuk sorang je)

Yang Gembira :

1) Dapat meneruskan penyusuan susu ibu sepenuhnya (no added milk formula!) until now 1y 10m.

2) Wishlist Tahun 2012 yang berjaya di penuhi. Tapi tak semua antaranya;
* Ergo organic - Baby wearing (sgt comfy)
* Memiliki Tablet jenama Samsung (dah calar balar dah)

Yang lain - lain seperti verangan nak designer handbag mak jemah, nak pegi USS dan memiliki rumah sendiri 
insyaallah tahun depan akan ku cuba penuhi.

3) Dapat Hadiah dari En. Somi sempena Anniversary kita orang yang ke - 4 iaitu 
nak mixer terus dapat kete kau hehe..

HARAPAN

1) Nak fit balik dan sentiasa cergas, sedang berusaha utk menurunkan berat badan 
2) Kalau boleh nak kurang kan baca status kawan-kawan kat FB setiap hari 
(benda ni setiap hari and kadang2 stp jam aku akan hadap FB, time nak tido pun blh)
3) Tentunya nak duduk rumah sendiri, sebab aku tak sabar nak deko rumah,
 ruang tamu, dapur dan segala bagai.
4) Nak upgrade diri menjadi orang yang lebih bermotivasi dan lebih baik, tak nak marah-marah dah lagi
5) Nak tamatkan PSI, tak lama 2 bulan je lagi, kalau zulfa nak continue aku ok je biar dia wean off sendiri
6) Nak boboy boy pulak tahun depan hahaha..

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails