Pages

Tuesday, 6 August 2013

Bertemu Kembali..

Assalamualaikum rakan blogger sekalian..
Begitu lama sekali saya tak update blog 
Rindu sungguh rasanya..

Sempat lagi rasanya saya mengucapkan 
Selamat Menyambut Ramadhan al-Mubarak 2013 walaupun berbaki lagi 2 hari
dan Selamat Menyambut Lebaran 

Sungguh..
Banyak cerita yang saya nak kongsikan bersama..

Alhamdulillah..
Tahun ni saya bakal berlima pulak :-)
Cepat??
Selang dua tahun ok lah tu kan hehe..
InsyaAllah bulan 10 nanti TIJU akan keluar (Third Junior)
Doakan saya..

Zara sudah berusia 4 tahun Julai lepas
Dan Zulfa pulak 2 tahun setengah
Perangai anak-anak ni macam-macam.
Kadang-kadang saya tersenyum melihat telatah mereka
dan kadang-kadang tu Subhanallah..
Terkeluar suara petir saya

Ok sampai sini dulu 
Sehingga kita berjumpa lagi nanti InsyaAllah
Disini saya sertakan gambar terbaru kami
buat tatapan rakan semua hehe..

(Mak buyung yang bermuka pucat dan kembang setaman)

1 comment:

Eda said...

bila lahir baby baru wani?lama kita tak jumpa kan...selamat hari raya,Maaf zahir batin!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails