Pages

Monday 6 January 2014

Happy New Year 2014

 
Selamat Tahun Baru 2014 semua!!
Masih tak terlewatkan saya nak wish Eppy New Year
Esok birthday saya ngeeee..
Dah 29 tahun rupanya
 
Tapikan sebelum tu,
saya nak introduce korang semua
dengan baby girl baru saya yg ke-3
 
 
Zuyyin Safraa' Bt. Zarmaizam
 
Yang dijadikan indah/emas@keemasan
 
17 Oktober 2013
0000am
3.06 kg
Hospital Bersalin Berisiko Rendah Putrajaya
 
Alhamdulillah semuanya dipermudahkan dari saat mengandung
sehinggalah kelahirannya
 
So, harapan saya untuk tahun 2014 ini sama seperti tahun2 sebelum ni,
update blog sekerap mungkin, insyaAllah
jadi ibu terbaik buat anak-anak
nak belajar menjahit, join kelas masakan/bakeri, ambil kursus make up hehe..
 
DAN
 
lose weight before raya
 
ok jumpa next entry!


No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails