Pages

Wednesday 5 February 2014

Saya Pengedar SAH SHAKLEE

Assalammualaikum 
Dah bulan Februari kan
Sekejap je rasa
Zuyyin pun dah nak masuk 4 bulan bulan ni

Aku sekarang dok pikir nak buat baju raya je ni (haha over tak)
Mesti kena hoverr ok sekarang mak dah anak 3 kena prepare awai2

Sejak dah beranak 3 ni aku akui perbelanjaan adalah tinggi
Tapi aku yakin semua rahsia dan rezeki dari Allah
Yang penting USAHA!

Oleh itu aku mengambil peluang untuk menjana pendapatan
Membantu mengurangkan beban suami aku dan aku sendiri haha.

Now i'm a Shaklee Distributor
Jom pakat ramai-ramai order produk kesihatan ini dari aku
Aku bagi harga baik punya

ID : 1102893
PM/WHATS APP : 012-2925569

Sekarang tengah promotion VITA LEA
Beli 6 percuma 1
Harga tengah murah ni

Ok sekarang jom layan gambar budak kecik yang dah membesar bagai johan ni


Saya tak nafikan dengan mengamalkan produk shaklee ni MEMBANTU saya
berjaya dalam penyusuan susu badan secara ekslusif bagi anak ke - 2
In Sha Allah moga anak ke-3 ini akan berjaya juga

Oh Ya! Saya consume Shaklee since anak pertama lagi tau 
Suka sangat dengan VITA C dia
Anak saya jarang dapat sakit

No comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails